garsonhelg

bussen till karlstad gick bra. bussen från torget hem till garson gick bra.
bussen ifrån garson till tingvallahallarna gick bra. bussen från tingvallahallarna till stan gick bra. bussen från stan till garson gick fortfarande bra.
och dom två bussarna vi åke idag gick också bra.
helgen hos garson var nice. riktigt nice. man kan säga att det var en niceprice helg
man kan väl säga att vi var överallt i lördags och det slutade överallt också.
jag somnade upp och ner medan katti somnade på golvet en stund innan hon hamnade i soffan. garson själv somnade snarkande på samma ställe som hon vaknade. anders. garsons kompis anders träffade vi också han var med oss på ett par ställen den kvällen. men han var med oss väldigt länge. vi fick reda på att han gillar att äta mat ur garsons kylskåp.
jag fick med mig en sjal och en bruniskrämis hem

jag fick mig skjuts hem av katti. vi hoppade av i forshaga först där vi hälsade på jennie.
vi knallade senare vidare och kollade läget på hur oscar bodde också. det såg fint ut.

nu ska jag gå och lägga mig på ett ställe där jag har planerat att vakna upp på också
jag ska försöka att få mig ett par timmars mer sömn än vad jag fick förra natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0