feel good. nanananana

jag är nöjd. riktigt nöjd. jag är glad över min insatss.
jag har nämnligen städat mitt rum. heeeeela rummet. inte bara plocka undan lite saker för att det ska se snyggt ut.nej inte denna gång. jag rensade även halva garderoben och det blev en hel ica kasse. eller var det konsum?
sak samma men jag har en liten häng läpp. i två och ett halvt finger har jag läst spanska men fick inte vara med i klass 3 (vad heter det? )och läsa med dom. 
och det är = inge sovmorgon till 12,00 varanan jämn vecka.
jag ska läsa klass 1 ( vet fortfarande inte vad det heter ) spanska.
med sånna som aldrig läst det förut.  lite coolt ändå kanske.
jag vet ju tex vad ¿como te llamas? betyder. det är lätt.  - går du i pjamas?
jag kommer äga dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0