förskyld ! :-(

image18

idag så mår jag inte så bra, är förskyld som fan : / bara måste bli frisk nu! slutar ju snart skolan på fredag och dagen efter så åker jag ju till göteborg på innebandyläger och då får jag ju inte vara sjuk. så idag har jag bara tråkat, men det gjorde jag inte igår : ). igår var jag med angelica-skitunge och efter ett tag så gick vi till katti och där nördade vi oss lite frammför datan och sen cyklade vi ner på stan och köpte glasss : ) det va så himla varmt igår så jag viste inte vart jag skulle ta vägen ^^. hoppas att jag mår bättrre i morgon iaf så jag kan vara ute och blir lite brun, fast det blir jag inte men man kan väll försöka ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0