äntligen påsklov !

image9 
Igår så lekte jag med angelica-skitunge : ) det va skoj. det va ett tag sen jag va med henne sist. vi gjorde inte så mycket, först så fixa vi lite med låtar och så, sen hoppade vi studsmatta ;p hahah, sen sp kollade vi på film :p tänkte ladda upp en bild på mig med min nya frisyr och med min nya hårfärg men jag har inte tagit någon bra bild än :p. Nu är det äntligen påsklov :D ska sova sova och sova :D
och sen så kanske det blir stockholm också :D  får väll se vad som händer : )

Kommentarer
Postat av: Louise

Bli medlem på sidan i URL-fönstret och DU kan vinna otrooligt fina priser! Så kom igen, registrera dig och VINN! Det kostar ingenting. Enda uppdraget är att samla poäng genom att vara med i roliga tävlingar m.m!

2007-04-05 @ 16:13:28
URL: http://www.vinnpris.se/54ac8b2acc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0