måndag 28 februari 11:23

Tjenare läsare, jockahim som gör ett inlägg. Bloggen har tydligen fått stenhård kritik då folk inte fattat vem som är gästbloggaren men nu vet ni. I torsdags bar det av hem mot östkusten, den här gången hängde hjärtat med vilket uppskattas till 101%, hon åkte dock hem igår *sad*. I helgen har vi bara chillat, såg några nya rullar i fredags, var ut och festade lite halvt i lördags. Men i överlag så var det en mysig helg som tillbringades med gumsigos och familjen.

IDAG SKA JAG ÅKA SKRIDSKOR, första gången jag drar iväg självmant sen jag var 14 år (samma år som jag la ner hockeykarriären). Ska bli askul, jag räknar faktist med ömhet i fossarna efteråt. Men lite underligt är det nog, att jag inte kommit iväg tidigare, bor trots allt knappt 100 meter från en bandyplan.

Aja, här får jag ingenting gjort, ha ett gött sportlov folk och förresten, vad ska ni göra på lovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0