Måndag 15 november 15:12

Imorse tog det verkligen emot att stiga upp ur sängen, var så fruktansvärt trött! Var helt ovärt att stiga upp också, då vi i stort sett inte gjorde ett smack i gruvan idag. Vi sköt två skut, mätte lite och vädret gjorde saken värre.

På eftermiddagen hade jag i vilket fall som helst jakt & viltvård, då var vi iväg till skjutbanan och sköt lerduvor. Första serien (10 duvor) var övning, då sköt jag 2 av 10 duvor, stod mest och skrattade med dem andra som sköt lika dåligt. Den andra serien vi sköt var tävling, flest träffade duvor av 10, bästa tre vann. Det lustig här är att på den serien sköt jag fullt, awkward? Yes please, men guldet blev mitt iallafall.

Tog en sväng förbi N's mors jobb på vägen hem från ica, var så längesen jag träffade henne. Då fick jag reda på att hon hade blivit sjuk och var hemma idag, hjärtat då, du får krya på dig!

Over n' Out, J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0