1 januari 22:51 fredag

jahaa 2lax10 nu då mina vänner
dock tycker jag det är väldigt hemskt eftersom jag så sent som igår lärt mig att det är 2009.
hur som helt så var vi hos nille igår
det var egentligen inte meningen men det blev så
jag fick för mig 10min innan tolvslaget att jag ville vara på stan
jag maggis och lisa hann då inte springa ner till stan utan hamnade hos ricky
jag komer förmodligen att ha världens bästa kondis 2010 eftersom jag sprang in det nya året
och hos ricky fanns det många mysiga människor som man önska gott nytt år
för övrigt så blev jag kvar där ett tag med lisi och när vi skulle gå tillbaka till nille raggade vi med oss forsell och josse
väl hos nille blev alla lite övertrötta ett tag och helt plötsligt vaknar jag och kollar på klockan
klockan var åtta på morgonen, jag hade fortfarande nyårskläderna på mig och jag hade maggis liggandes bredvid mig i nilles säng.
ganska så mysigt så jag somnade om






nu täcker jag däremot sova HELA LIVET

Kommentarer
Postat av: Josefin

tack för de första timmarna på 2010 nattis :D<3

2010-01-02 @ 17:17:38
Postat av: Anonym

En askul kväll :D

2010-01-04 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0