02:32

kollade på en hockeyträningsmatch med nille och camilla, som jag inte har sett på för låg tid, förut idag
vi åt senare deg och gick till forsell för att se på film
följde camilla till busstationen där hon skulle bli hämtad
persson och mana kom förbi för att säga hej medans vi jämt stod och frös ihjäl
sprang tillbaka till forsell och upptäcker i hissen påväg upp att nilles ögonfransar var vita
jag frågade henne om det var det senaste men det visade sig att de bara hade frusit
väl hos forsell skulle det bli film igen men blev bara en massa tjejsnack
vid ett tiden säger nille och jag godnatt till forsell efter att vi har pratat om våra drömbilar

en ganska så jättebra start på det nya året måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det var en superbra dag :D en underbar start på det nya året :)

2010-01-04 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0