7 februari 21:02 söndag

sa jag att jag var på hockey, fbk-dif, i torsdags med camilla, maggis och nille?
eller att jag ägde mamma på alfapet i fredags?
fast det är ju inte så svårt då hon bara ska bokstavera till en massa påhittade ord hela tiden (inte lätt att snacka lesjöforska..)
nämde jag att jag missade melodifestivalmyset hemma hos hasbo med nillipill och maggis för att jag mådde skitdåligt igår (och litti idag)?
men melodifestivalen såg jag, fast hemma hos mig. liggandes i soffan, samtiditigt som jag åt min macka och lyssnade på ola när han sjöng om mig. IGEN
förresten berättade jag att det har bara sprungit en massa folk här hemma idag?
om inte så antar jag väll att jag säger det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0