28 februari 21:31 söndag

hej bloggen! (hej.)
känns verkligen som den värsta veckan i mitt liv (gött med lov och ny vecka imorgon)
kände att jag behövde en mysig kväll med godis spel och skratt vilket jag fick i fredags då vi grattade lis-fis som hade fyllt 17 (grattis lisa-fisa)
idag så kollade jag mammi och pappi på en lägenhet som troligtvis kommer bli våran (lyckligtjej@hotm..)
och sen kollade hammi och jag på när u-herr spelade match (haha vilken match..)

förövrigt så känner jag att det är skapligt trist att hockey finalen sänds på svt1 då svt1 är den enda av alla mina hundra kanaler som jag inte har ljud på!!!! (ovärt)

annars så ska jag åka till boda bord med ett gäng fjantar imorgon (jag kommer äga hela skiten)
hörs då! (hörs då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0