21 december 16:03 tisdag

imorse 08:21 ringde pappa till min mobil och frågade vad jag gjorde, jag förklarade för han att jag sover.
varför då?? hojtar han tillbaka, nu förstår jag inte riktigt vad du menar pappa svarade jag.
DU BÖRJAR JU OM 40 MINUTER!!!
börjar om 40 minuter...? tänkte jag, jag började bli lite panikslagen och funderade så mycket jag orkade på vad jag skulle kunna göra en tisdagmorgon klockan nio på mitt lov. vad är det nu för dumheter jag har planerat att göra sa jag till pappa.
dumheter?! DU HAR FAKTISKT ETT JOBB!! sa han tillbaka
ehm, pappa. du är inte medveten om för 5 öre att det är din dotter du pratar med och inte din fru som du har varit gift med i 1000år?
svaret på detta var: hahaha jaha, hörs da! (klick)

Kommentarer
Postat av: erica

han är allt bra din pappa ;)

2010-12-21 @ 22:28:58
URL: http://ericaweslien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0