okej, inte okej

jag skriver aldrig vad jag gör om dagarna, kan tyckas så oviktigt för er tänker jag. men nu 23:37 känner jag att jag vill skriva lite, dels för att jag aldrig skriver långa inlägg men mest för att jag är superrastlös, what to do? WHAT TO DO??

idag har jag spelat datorspel hela dagen
det har varit kul men inte speciellt givande
jag orkar inte, imorogn är det ju fredag
men det spelar ingen roll för jag är sjuk
inte gjort en enda skoldag på hela veckan
och det kommer jag inte att göra heller
LIVET LEKER MÄRKER JAG......
men vad hjälper det
jag har en liten ledsen period nu tror jag
nått possetivt borde inträffa
fast det vet vi ju alla att det inte kommer för jag är lite sjuker
förövrigt så fick jag säsong ett och två av one tree hill samt första av gossip girl idag
jag blev så glad så jag åt upp all chokladpudding pappa gjort
men blev nästa lika ledsen som innan sen när jag insåg att all chokladpudding var slut
fast jag får väl ändå tacka för säsongerna, nu slipper jag att sitta i mitt rum och läsa gammla inlägg om den tiden då jag skrev oftare, roligare inlägg och om då allt var bättre.

alla sover så jag kan inte lyssna på musik
jag vill bara klippa av mig håret, snagga det lite på sidan och färga det svart
men det kommer jag inte göra
jag kommer bara ångra mig, bli arg och skälla på mamma och pappa
jag får helt enkelt sätta mig på en sne sten och komma på nått annat konstigt att göra..

undra om det är min trötthet som fortsätter att skriva eller om det är min superdupertråkighet??
MEN DET HÄR ÄR IAF INTE JAG!!!
det är inte min grej att skriva långa inlägg
det är inte min grej att skriva seriöst
det är inte jag
vart har jag tagit vägen?!?
det var bättre förr.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0