21 spetember 22:31 måndag

studiedag idag så lisa nille och jag åt på köket
nya italenska resturangen i stan så att säga
lätt godaste pizzan jag ätit ever
ny favorit.

men annars igår så kom jag hem ifrån morfar
efter att varit där en natt
det var marken i årjäng
jag köpte tre filmer och två ringar
sen när jag skulle sova på lördagkväll så såg det ut som att det var ett hus som brann när jag tittade ut i fönstret. alla hade somnat och jag viste inte om jag också sov så jag tog fyra kort med min mobil för att senare kolla när jag vakna om det var en dröm
det var ingen dröm. det visade sig att det var ett sågverksfabrik som låg där bara
OCH sen på söndagen gick jag av hos nille när vi kom hem
vi gick till jonstorp för att träffa folk och kolla när de spela fotboll
där fanns fredrik jonas och jerry med sina tyska utbytesstudenter var av två var lite speciellt för sig själv och den andra hur rolig som helst. även maggis och lelle var där
det började regna så alla gick hem till jerry och linnéa och lisa kom även
man kan väl säga att kvällen slutade med att vi satt nio svenskar och tre tyskar i ett litet rum där det var hundra grader i en liten soffa och kollade på the dark knight

shit också nu hittade jag repeat knappen på spotify
nu kommer jag bara sitta och lyssna på samma låt hela kvällen istället för att sova....
fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0