1 november 17:54 söndag

trevlig ferre hos viktor i fredags
enda negativa : MIN KAMERA ÄR BORTA!
var ialla fall ute hela kvällen tills solen började gå upp vid sex
då kom jag på att det är faktiskt en dag i morgon också så jag åkte hem

annars så var det ju så att aik vann sm-guld nyss
det kan nog ingen ha missat som bor i min närhet
med tanke på hur mycke mamma stod och skrek SM-GULD, fyy fan va vi är bra!! på trappen
även i mitt rum sprang hon in med 5st A4 papper där hon har skrivit sm-guld, aik, sm-guld på sen hittade hon en tejprulle så nu sitter de på väggarna.
minns jag inte helt fel så satte hon 3st på yttedörren också


undra om det är nu jag ska snatta en film av lillebror??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0