2 maj 14:22 lördag

valborg var det ja
den var bra bättre bäst och sen sämst
den började hos katti med grillning
persberg blev det efter
och tillsist fest hos ricky där man även vaknade upp på morgonen
då var det fredag och simon blev 17 år
nille och jag cyklade till ica med dune och forsell
jag åkte hem efter för att fixa mig
tillbaka till stan där vi inte gjorde mycket
cyklade runt på stan tills dune och forsell körde in i däcket och punkterade det
då gick nille och jag hem till henne och bytte cykel mot moped
vi åkte till dune och såg film
sen SOV vi, ialla fall jag
ända tills nille sa att vi skulle åka
jag var tvungen att lyssna på henne, hon skulle ju skjutsa hem mig

nej men nu måste jag ringa till henne också
VI HÖRS SEN alltså
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0