3 maj 22:01 söndag

igår blev det BRA

vi som är nille dune forsell jag och viktor kollade på fotboll

viktor gick senare och maggis kom istället
sen skjutsade jag nille på cykeln när vi skulle till forsell

det gick bra förutom i nedförsbacken då jag inte fann bromsen
men INGEN krock och vi lever livet FORTFARANDE
forsell fick sin tröja och vi gick till babylon för att äta
vi hamnade hos ricky sen där folk grillade
efter det blev vi massor av folk på jonstorp
vi körde brännboll, killar mot tjejer
vi var TRE tjejer och ÅTTA killar
vi fick ta tre killar som blev tjejer
ricky dune och danne fick äran
det blev så kallt till slut så vi åkte ner till stan
en del åkte hem och vi som var kvar åkte till ricky för att se film
fast and the furious 4
den har jag länge velat se, såg dock inte mycket. jag SOOOV

idag blev det karlstad

underkläder, 3 linnen och en klänning fick jag med mig

lillebror fick med sig ett par CONVERSE

det är fan på tiden att han ser upp till mig

NEJMEN hörrni, nu vill jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0