23:57

hos erica fixade vi oss direkt,
så vi liksom skulle hinna med tiden
vi blev SNYGGARE ÄN VANLIGT alltså!!¨
och sen var det kul att träffa alla hennes kompisar
lite mycket namn för att komma ihåg alla
vi gick hem till den ena julia som hade ett snyggt hus
och senare åkte vi hem

värsta hemska drömmen hade jag även
att det fanns ugglor, fladdemöss och råttor i grannhuset
fyfan. jag var fast i huset och letade efter min lilla sjöjungfrun
(som jag inte ens äger)
jag trodde jag skulle DÖÖÖÖ
när jag vaknade så hade jag tagit ericas samhällsbok i sömnen och lagt den under kudden
inte så konstigt att jag sov konstigt DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

dagen idag sög, ungefär
utom att caroline af ugglas gick till final
HJÄRTA PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0