8 juni 17:01 måndag

torsdag-fredag STOCKHOLM resan
jag älskar alla söta töniga och snygga tjejer i min klass
vi har så skoj tillsammans
kärlek till er och resan (L)(L)

sen var det ju 6juni också
startade med att garson nille lisa och jag hängde på stan
kollade på anders lundin när han hade allsång
kollade även på karin när hon sjöng
hem och in till stan igen
denna gång till sommarro där vi tjejer som gick i 9e var
snackade massa och spela brännboll
vi delade på oss och vi som var lisa nille sarah och camilla gick ner på stan för att äta och då kom johanna maggis lelle och hennes kille också
maggis lelle och hennes kille försvann sen så vi andra gick till nille
där poppade vi hits for kids 4 och danase SOM ALDRIG FÖRR
sen bara hängde vi på stan natten lång


sen idag snackade jag med min bästa vän
jag är så stolt över henne alltså!!!!!!!!! puss

Kommentarer
Postat av: erica

du är världens bästa<3

2009-06-09 @ 10:07:19
URL: http://ericaweslien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0