00:59

i söndags kom jag hem från stockholm
i fredags tog mormor och pirre med lillebror och mig på en utflykt
vi visste dock inte var vi skulle
det visade sig att vi skulle till åland över dagen
det visade sig även att det skulle e.m.d också
sen var det lördag och då shoppa vi
nästan. jag köpte bara örhänge men sen var det bio
harry potter blev
sen var det söndag, sista dagen, och vi åkte hem

men IDAG, MÅNDAG var jag i stan vid tolv då jag fika med garson
sen såg vi linda, robin, J.J och kelly, så vi sprang runt i hela stan för hitta dem och stoppa för att kunna säga hej
garson åkte hem och jag sprang runt överallt i stan med pappa för att hjälpa han
jag träffade senare nille och sprang runt med henne överallt i stan

och jag känner nu att jag börjar bli omgiven av trötthetens dimma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0