jag ska gå i klackskor

mamma och pappa tycker de. nu får det vara nog säger de
de är trötta på att jag ska skutta hela hela hela hela tiden
som på the sims(L)(K) jag skuttar där också
skutta forever

jag åt en apelsin
JAMEN  VA GÖTT VA
SEN satte jag mig här
lite onödigt kanske när jag kan göra så mycket mer
som att slutta iställe

det var som jag sa
camilla hjärtar håkan
det sa hon idag när hon bara pratade om han.
hur orkar du sötnöt?!?!??!?!?!??!
när jag kom hem kolla jag på one tree hill
jag hatar ALLA
lucas peyton lindsay mouth brookes bitchiga mamma och den porriga barnvakten
alltså det var så länge sen
så länge sen så jag minns inte när
jag borde ta tag i det här
jag får fan ta och ringa erica nån dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0