bra 22:01

bra start på skolan
MYCKET BRA START PÅ SKOLAN
jag hade en lektion
det var engelska
då skulle vi berätta vad vi gjort på lovet
på engelska
jag som inte sett malin sara eller tellin på hela lovet
snacka svengelska
nä det gjorde vi inte
vi snacka svenska hela tiden
innebandyprofilen hade skol-sm
i våran gympahall
= inge gympa
gött. då fick vi se på matcher istället
det gjorde jag hela dagen eftersom jag slutade 9:30
nille och jag fick oss några nya flirt tips
som vi kommer inte använda
någonsin
mamma börja också skolan
det var ett tjat på henne
nej jag kan inte då,
jag har en svenska lektion
vi måste möblera om här nere,
så jag får plats med ett skrivbord där jag kan läsa mina läxor
BIG DEAL.
det är bara att ta en skrivbordslampa och ställa den på matbordet
det funka bra för mig idag när jag plugga till mitt spanskaprov imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0