bäst 17 jan

Japp jag erkänner...
jag är typ sämst i världen på att skriva blogg känns det som
jag har liksom inte hittat på någon bra anledning än
det kommer
to be continued
fast karin kan vara värre
jag såg nyss på P3 GULD 2009
vaddå håkan ä bra
nominerad två gånger
fick två priser
årets artist även guldmicken (årets bästa liveakt)
då ä man bra, PUNKT
........................... <- en massa punkter
jobbigt bara att camilla kommer tjata så mycker om han i skolan
hon verkligen älskar han så hon kommer hålla på HELA SKOLDAGEN
aa liksom det kunde ju varit värre
det kunde ju vara rickard wallin som bytt till djurgården eller nått
jag kunde sett djurgården spöa skiten ur modo idag
om ändå mina päron förstår innebörden av biljetter
strike 3 av 3
jag kollade på annan hockey match istället med nille även lisa
på sarah
hon liksom hennes lag mötte hennes förra lag
hennes lag nu vann med 7-0
skoj och se henne spela, konstigt nog har jag aldrig gjort dä
hon sa vi ses när håkan är hos mig
I'll be there
håkan är ju som sagt fyra punkter (b)(ä)(s)(t)

Kommentarer
Postat av: Anonym

håkan tråkan som inte kan sjunga på engelska!!

2009-01-18 @ 18:06:37
URL: http://camillaeriksonsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0