14 jan 19:20

det suger, att jag inte skriver blogg, det suger
jag ska börja mitt nya liv snart, det vet jag
träna tisdag torsdag
inte bara innebandy med mitt lag, innebandyprofilen NÄSTA
profil 16:30-17:00 träning 18:30-20:00
karin tror på mig högst en vecka
JAG SKA FAN VISA HENNE


mamma är så söt ibland

när hon gör matteläxan och inte förstår

då ropar hon på mig,

det får mig att känna mig så smart liksom

jag slutade klockan 11:10 idag

fast jag kom inte hem förs 14:30

det är johannas och linnéas fel

dom gjorde så jag ville stanna kvar i skolan och snacka minnen

jag älskar minnen, bra minnen, dom är så kul

det är kul när man har roligt
kommatecknet är den bästa uppfinningen sedan glassen
jävligt god youghurt, FAKTISKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0