skolan. ta bussen hem 12:35

jag sitter här
fast jag redan slutat, för en timme sen
orka..
fast faktiskt jaa OK. jag har buss att vänta på
camilla the big håkan-lover som fyller år imorgon pluggar
spanska av allt
själv så är hon sämst
skyller på sig själv för hon inte har en bok gör hon också
tur jag finns annars hade hon aldrig kommit ur det där pogramet

jag tänker då aldrig åka med mamma mer till skolan
hon fick för sig att bilen var en racingbil imorse
OCH eftersom våran bil inte låter som en racingbil gjorde hon ljudet med munnen
sen glömde hon säga nått till lillebror som vi lämna vid skolan av och skriker
allt vad hon orkar. TA BUSSEN HEM!!!!!!!
han reagerade inte, då blev hon sur på han
och sedan upptäkte hon att hon glömt öppna fönstret

ADIOS amigos, som camilla skulle sakt

Kommentarer
Postat av: erica

din mor är lite knäpp hon! Och det heter SAGT, inte sakt ( sorry, men jag var tvungen ^ )

2009-02-11 @ 21:02:47
URL: http://ericaweslien.blogspot.com
Postat av: nathalie

erica: jaa jag vet, det var dumt skrivit. men det hade ju varit skillnad ifall jag skrev längre istället för lägre. höhöhöhö

2009-02-11 @ 21:08:18
URL: http://nathalietranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0