sportlov is the shit

alltså fredagkväll
den bästa konversationen på länge mina vänner
helt klart
jag skrattar bara jag tänker på den

NEJ MEN IGÅR det var en sån värd dag
nille och jag mötte forsell för att se innebandy vid 12
även klockan 15
sen så skulle vi äta
mycket om och men, det blev pizza
såklart, nille och jag fick våran berömda skrattanfall
fast det var lungt den vara bara en halvtimme denna gång
vi gick hem till nille sen för att se a walk to remember
halva
melodifestivalen började ju
emd var så värt alltså
vi kollade klart filmen sen efter
absolut värt att jag INTE grina
fast om jag inte hade nille till vänster och forsell till höger hade jag lätt gjort det
även så såg vi slutet av the hot chick, sen hem

idag så var jag sur för att jag inte fick se h.hellström
så jag gick och elda upp ett hus
sen åkte mamma pappa och jag pulka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0