ööm ny månad. FEBRUARI

rekord
jag har då aldrig,
ALDRIG,
aldrig I HELA MITT LIV
duschat sminkat och klätt på mig på 20 min
jag är nog fan bäst

hammarn jennifer och jag åkte till lesjö
se bandy vi typ inte kolla på
men vi betalade för oss iaf
såg innebandy med jesper istället
sen hem till han för att se en film
vi var så hungriga
ÄCKLIG film var det
alltså OFTA ens tånagel som är helt svart hoppar av och blåser i munnen på killen
jag var då inte hungrig efter filmen
ingen var det
vi åt ändå
en robin kom också under filmen
och en ROSMUG kom när vi åt
hahahahhahha. rosmug. så jävla skööön
vi åkte hem efter att vi hängt utanför konsum

pappa kom med apelsin nu
han är för goooo

JAG FATTAR inte
varför går det inte att kopiera en skiva till datan
gick ju med för sent för edelweis
jag kanske inte vet hur man gör bara
jag är nog fan sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0