help

värt att sitta här
mmmmmmmmm,
20 min extra historia hade vi
ingen vet varför
det sög lika mycket ändå
vi sluta då 11:30
då gick vi som är camilla karin johanna och maggis till kinesen
åt och gick till bibblan
jag lånade TRE böcker
TRE tunga tjocka feta böcker
bäst för dig att du läser detta erica
jag såg på one tree hill igen
fy fan, vem är det lucas ringer till????????????
jag har även gjort min första läxa sen typ höstlovet eller nått
OK jag har gjort hälften
alltid en början som alla säger


jag vill äta, helt enkelt

Kommentarer
Postat av: erica

Jag är stolt över dig! Nu ska du bara LÄSA böckerna också ;) Då får du en chokladbit! hihi

2009-02-04 @ 19:42:21
URL: http://ericaweslien.blogspot.com
Postat av: Anonym

JAG vet vem luke ringer till, mahahahahaha :D Du får fråga om du vill x)

2009-02-05 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0