gott

efter att vi hade ätit hemma hos nille igår cyklade vi
ner till stan på 1sekund för att möta forsell och dune
väl hemma hos forsell blev det chill tills nille gick på träning
jag var då själv med de där två typerna i 2TIM
fast det gick väl bra
nille kom tillbaka och vi satte dune och forsell i arbeta
dealen var att de lagar mat åt oss
så köper vi mat åt de
vi fick makaroner och köttisar och dom pizza
samtidigt som vi kollade på desperate housewives
men skapligt BRA tisdag dååååååå

idag åkte alla i sp till karlstad för att kolla på museeum
men väldigt chockade jag blev då när jag ser ERICA vinka i dörren
eller när JESPER går mot mig
jaja världen är väl inte så stor ändå
fast jag fick mig ett par lila SKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0