glad påsk

herregud igår
vi var hos mormor klockan 13:30
baby james-joseph blir bara sötare vare gång jag ser han
och kellybell var på G som vanligt
vi åkte hemåt klockan 19:30
jag var då helt slut
leka med en 3åring i flera timmar tar varkligen på krafterna
jag åkte till nille där lisa maggis lelle och forsell var
jag var skit trött i början
sen blev det så himla värt(punkt)
vi körde tjejsnack
lisa hade byxorna på huvet
nille stod på huvudet och sjöng
jag damsög rummet
lelle åt smör
fosell fick ha på sig tights
nille skrev sitt namn i pannan
maggis åt mjöl
jag åt senap
lisa drack socker
forsell fick läppstift runt hakan

jag kan fortsätta i evigheter
men orka
nu är det en ny kväll som väntar

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad ovärt(punkt) det känns att jag inte va hemma, men jag va ute på äventyr! Minst !!

Dessutom är det värdast(!!) att jag kommenterar nästan alla dina inlägg, men ingen annan gör det :D

2009-04-11 @ 18:15:07
Postat av: Nille

det var så sjukt kul igår, haha ett så jäkla roligt spel så det är inte sant:D men jävligt äckligt, tur att du inte åt äggulan:D <3

2009-04-11 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0