Provsmaka för 5 kronor

jag skrev nyss ett lång bra inlägg men det försvann
så nu kommer det igen

till alla er som har saknat mig.
jag har inte fastnat i ett cd-ställ,
inte låst in mig i lekestugan och
inte heller blivit kvävd av en munk.
jag har bara varit hos morfar.
det var marken i årjäng.
där morfar bor.
marken var stor.
den är snart större om inte större redan än filipstad.
jag köpte samma sak som på filipstadsmarken.
en film.
nej inte samma film.
jag köpte 3 st också.
jag glömde. jag köpte brillor. soolbrillor
söndag. idag. vi åkte till ett köpcenter.
då köpte jag mössa halsduk och örhängen som gick sönder.
jag fick också en jacka och en film. igen.
asså jag mena inte jackan.
det var längesen jag fick en jacka.
faktiskt så var det när jag fyllde år.
och det är en månad plus många dagar sen.
nu måste jag sova. jag vill inte dö i skolan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0