min helg

fredan ni vet jag var hos mormor i helgen
jag gillar min mormor
jätte mycket. hon är rolig.
på lördan var vi på bingo.
kul det eftersom vi vann 750 kronor.
på kvällen var det bio.
jag fick välja och då blev det bartman the dark night.
den var inte lika bra som alla sa men den var okej.
jag ville se mer av jockern jag gillade han.

idag söndag.
vi bakade.
pizzabullar.
det är mums eftersom jag gillar dom.
sen till filipstad.
då hoppade jag av vid hallen för att se match.
med hammarn.
det var lesjöfors/filipstad mot bara lesjöfors.
lite kul att se faktiskt.
och nu sitter jag här och ångrar mig.
jag ångrar mig att jag inte tog på en film istället.
jag har lånat massoooooor av filmer av mormor.
jag ska ha filmkväll någon dagn.
ni är alla varmt välkomna.
hejdå så länge för nästa gång vi ses är det ny vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0