måndag

jag försov mig idag. myskläder alltså.
jag tyckte det var mys så jag gick i mys.
efter ett par timmar och ha ätit äklig mat slutade jag.
när jag kom hem så gjorde jag nått som jag aldrig brukar.
jag satt vid datorn. kanske ska börja med det oftare.
eller nej vänta lite. det var ju mit rum jag städa.
jag gav ut min msn. min nya msn.
jag minns aldrig vad jag heter så nu har jag en ny.
en enkel faktiskt. [email protected] kort och gott.
1408. jag höll på att kvävas av kudden.
jag gillar inte skräck men ändå så såg jag den.
jag måste vara dum. jag hade hammarn med mig.
mamma bjöd på burgare som vi åt när vi kolla på kristallen.

nu känner jag att jag inte fattat vad jag skrivit så jag lägger mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0