fredag

jag gillar fredagar.
det är den bästa dagen på hela veckan tycker ja.
men oj mormor är snart här.
jag har inte packat.
jag ska sova över hos mormor tills på söndag.
på söndag är det innebandy match som ska ses också.
det blir kul.
jag gillar innebandy. eller nej typ älskar det.
jag har laddat ner en ny låt.
hon ni vet idol tjej. liten tjej i stor röst.
eller man kanske ska vända på det.
den är bra tycker jag fast jag lyssnar inte på den nu.
nu spelas familjen som jag älskar.
fast inte mer än håkan.
han är fortfarande min man pusspuss.
jag fick ett nytt namn på spanskan. natalia. eller nått sånt.
jag halkade nästan också med ansiktet i en färgburk som var orange.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla tjejen med stora rösten var sjukt bra!!

2008-09-12 @ 15:49:00
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha! Jag hade nog skrattat ihjäl mej om du hade ramlat i färgen! :D

2008-09-12 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0