torsdag

10 orsaker att hata dig.
vi ser den på engelska.
roligt att heath ledger är med och är snyggare än någonsin.
själv så ska jag få låna en film av karin i morgon.
som han är med i.
jag var hatad på min jätte långa rast idag.
av linn och karin.
framförallt karin.
dom bara knuffa på mig hela tiden.
så det var inte så konstigt att jag förlorade på fia.
hej knekt spela vi också.
linnéa som domare mot alla oss 3 + johanna.
jag och johanna var kvar i slutet.
jag hade 3 kort av 52.
jag vann då inte.
men jag var nära när johanna trilla av stolen.
idag sen spelar djurgården.
jag hinner inte följa den för jag har träning.
konditionsträning.
och det var styrka på idrotten.
jag känner mig på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0