lördag

igår.
damerna vann.
jag minns inte hur mycket.
kanske 9-1.
nille och jag väntade in dom andra.
hahahhahaah
jag kallar dom 100min minnesvärt.
alla kom vi gick till max.
vi några hade ju varit där förut och kännde några.
alla som vi kännde försvann efter ett tag.
nille och jag blev dj igen.
precis som förra gången hacka dom på vår musik.
vi sa kent är bra.
då fick vi en infopil om att han är bög.
vi sa håkan hellström är bra.
då fick vi oss ett skratt.
av 6 killar i ansiktet.
vi gav upp.
vi var inte dj mer.
vi gick hem.
idag då.
hockey
innebandy
fotboll
djurgården - frölunda.
jag har inga kommentarer om matchen (1-5)
massa folk satt jag med.
jag både såg träffade och pratade med garson som inte kallas garson mer.
vi vann stan. det kanske blev 8-3.
jag minns inte.
nu fotboll.
sverige - portugal
tur elmander finns.
varför ska man annars kolla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0