19 november 22,05

det känns som jag skriver varanan.
dag.
fast jag säger så här
jag var inte i skolan igår.
jag har fått nått sånt där
jag vet inte vad det heter
men nille vet.
idag var huvudvärken borta.
typ helt.
i morgon är det sista dagen
med volleyboll på schemat.
vi är lediga fredag.
fast idag sjöng vi.
och jag spela trummor på musiken.
men tellins hjälp.
fast jag kände det på mig hela tiden.
hon vill verkligen rocka loss på dom.
sen sjöng vi igen.
karin johanna och jag.
sen lite mer folk kom som också kunde låten.
introt på kim possible.
jag tror inte julia gillade den låten så mycket.
eller i alla fall inte när vi sjöng den.
nu ska jag sova
godnatt

Kommentarer
Postat av: Karin.

Jag verkar va en vanlig tjej men rädda världen är min grej! Ingenting kan stoppa, kim possible!

2008-11-20 @ 22:32:07
URL: http://karinviolanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0