tisdag

kom nyss hem ifrån skolan. lika drygt och tråkigt som vanligt. men nu är det absolut inte långt kvar tills det inte finns oss i 9e något mer. det är exakt en måndag idag. ja, en månad! jag lovar jag kommer grina på skolavslutningen, eller nej tårarna kommer nog komma när vi är i kyrkan och får gå fram och hämta våra sista betyg på ferlinskolan. vattenfast mascara är ett måste!!

nu ska jag strax fixa mig efter att jag har skrivit klart detta. ska till karlstad med mamma och kolla på ericas musikal som dom i hennes kör har gjort. jag tror den kommer vara skit bra!
men när mamma och jag kommer till karlstad så om vi hinner så ska vi åka ner på stan först och kolla om min t-shirt som jag vill ha på skolavslutningen finns kvar. efter det ska vi nog köpa en blomma eller nått till erica som hon ska få efter musikalen. och om du läser detta nu erica så bli förvånat när du får blomman ;)

nu måste jag sluta, det är bara en kvart kvar tills mamma kommer. vi synes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0