massor av text

denna vecka har jag haft för mycket att göra, därför jar jag inte skrivit nått.
tisdag, onsdag och torsdag satt jag och gjorde lägenheten till hemkundskapen. halv 1 gick jag och la på mig torsdag natt och jag hann ändå inte att fixa det så jag ville. tex så hann jag inte att skriva siffror på sidorna så på sidan där det så innehållet står det inga sid nummer efter. och sen så är det lita annat sånt smått som jag inte hann att fixa. men man var ju tvungen att lämna in den på fredan annars skulle betyget sjunka.
på fredan efter skolan var jag glad tills jag fick ett sms av mamma. min klipptid hade blivit flyttat pga. att hon var sjuk. jag som hade planerat att mitt hår skulle bli tunnt, fint och bra tills imorgon då vi åker till gotland med klassen. jaja jag får väl stå ut med det tills på tordag istället.
men efter skolan på fredan så kom mormor och hämtade lillebror och mig. vi åkte ner och fikade sen åkte vi hem till och och hämtade grejer. efter det, hem till mormor en stund. sen åke vi till karlstad och hämtade pirre som kom med tåget ifrån stockholm och sen till ikea för att dom skulle handla nått. hem till mormor efter det och där stannade lillebror och jag över natten. på lördag morgon åkte vi och hämtade mamma här hemma sen åkte vi till gammelmormor.
vi hade tur och kom hem precis 20,00 så jag hann och kolla på sommarkrysset lite innan eurovision song contest skulle börja. jag fattar mig verkligen inte på folk. ja menar dom behöver väl inte tycka att sveiges låt var den bästa men den va fan så mycket bättre än andra. tex spaniens låt eller frankrike, vad var det för nått ?

idag är det iaf en ny dag. och dagen började med att jag slog på datorn som jag inte varit inne på hela veckan. och sedan tog jag ner lite kläder som mamma ska tvätta tills i morgon.
imorgon smäller det 9e. vi åker till gotland i 3dagar då!!!! det ska bli så jävla roligt. jag tror alla minns skolresan i 5an. vilken höjdare! 05,30 går bussen ifrån ferlinskolan. alla som vaknar då kan väl tänka lite extra på oss.

nu har känner jag att jag har skrivit väldigt mycker och jag orkar inte rätta till alla stavfel eller nått. så det får vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0