måndag

min sommarlördag som jag hade velat ha kom ju inte. allt gick bara fel. för det första så kom inte peter, hasse och yvonne och för det andra så blev det inge grillning. det snöade ju :O och sommarkrysset hann jag bara kolla lite på för jonathan ( tremäning ) och calle ( lillebror ) ville att jag skulle hjälpa dem med att göra en film och det gjort jag. det var faktiskt skit roligt. iaf när det kom massa fel helatiden.
igår pluggade jag hela tiden förutom när jag inte ladda ner håkanhellström låtar. okej, jag kan erkänna det, jag har fått tillbaka min håken feber. förut var det bara håken i mitt huvud sen så lungnade det ner sig ett tag och nu är det tillbaka igen. om jag ska vara ärlig så gör det mig ingenting, det är snarare mina vänner jag tänker på.  och om mina beräkningar stämmer så är det bara 45 dagar kvar tills jag får träffa han!!!!!!!!! arvikafestivalen kallas det.

på musiken idag var det roligt. vi ( camilla, johanna, kartin, elin, angelica och jag ) spelade in en låt när johanna spelade gitarr och vi sjöng. vi sjöng/spelade en av världens finaste och jobbigaste låtar ( om man inte kan sjunga som jag ) hallelujah - jeff buckley eller om man nu vill sig Leonard Cohen. några killar i klassen görde med Mika - big girls ( eller vad det nu heter ) och klädde ut sig till tjejer men ballonger som bröst. det var roligt att se eftersom vi hade sminkad dem också. hahaha.

eftersom vi ändå håller på att prata om musik så jag kan ju passa på att säga att musikalen som erica vad med i som mamma och jag var och kollade på var skitbra! dom hade verkligen gjort ett skit bra jobb och erica hon sjunger verkligen som en gud.

tillbaka till idag måndag. nu har jag skrivit väldigt mycket så det kanske är dax att ta min picknick korg och logga ut och skriva lite på hemkundskapen. VISES!

Kommentarer
Postat av: erica

Nah va glad jag blir av dina fina ord ;D Åh hallelujah, den är så jäkla fiiiiiiiin!!

2008-05-20 @ 15:49:08
URL: http://ericaweslien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0