en typisk sommarlördag hemma hos familjen tranberg

underbara och härliga lördag. lördagar är nog min absoluta favorit dag. man kan vaka precis när man vill och man kan vara uppe hur länge som helst.  ett stort + till lördagar är att det brukar vara bra program på tvn ^^
som ikväll är det sommarkryset! jag älskar det, det ger en riktiga sommarkänslor. en annan sak som ger en sommarkänsklor är att grilla. precis som vi ska göra ikväll, om inte vädret demonstrera. somsakt mina tremäningar är ju här och vi brukar alltid grilla med dem. sen så brukar det komma lite mer folk som min kusin peter (som är lika gammal som pappa), hasse och yvonne ( grannarna) och sen är det ju mamma, pappa, mikael och carita som är mina tremäningars föräldrar. och medans dom vuxna kalasar så sitter jag och kolla på sommarkrysset.
det är en typisk sommarlördag hemma hos familjen tranberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0