slappardag med regn



jag känner mig för väl. jag trodde faktiskt att sverige skulle förlora mot ryssland igår, men jag hoppades verkligen att det inte skulle göra det. jag trodde också att elmander skulle göra mål och det gjorde han. målet gilldes ju inte men det är ju en annan femma.
idag är det min första slappardag sen vi slutade skolan. okej dom andra dagarna har inte varit jobbiga men jag har alltid haft något att göra så nu tänkte jag att jag skulle ta det lungt dag, bara liksom vara och ladda batterierna tills i morgon. det är midsommarafton imorgon och då ska vi till gammelmormor! jag längtar verkligen. jätte mycket faktiskt. jag har verkligen saknat den tiden då vi var där och alla mormors syskon kom med deras barn och vi hade tävlingar och dansade runt midsommarstången. det är så jag minns midsommar och iår så får jag uppleva det igen :D

tillbaka till min slappar dag. jag har bara stuttit här hela dagen utan att vli störd av lillebror. han har haft fullt upp med sin dator. jag hade bokat in slappardagen rätt så bra också eftersom det regnar! jag märkte det förut när jag tog cykeln för att åka och hämtade posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0