onsdag



idag var jag i lersjöfors med hammar. det var lika skoj som alltid. på väg hem på bussen så hade vi en mycket "trevlig" pratstund med lasse sorvari ( stavning). hemskt! jag kom hem så var det bara att ta mat och sätta sig och kolla på fotboll. det gjorde mig faktiskt inge att tyskland gick vidare för jag tycker att de har varit bra. fast det hade ju varit lite roligt om turkiet gick vidare eftersom dom var riktigt bra idag. men som sakt det spelade ingen roll. jag hoppas verkligen att ryssland vinner sen mot spanien. om jag ska vara ärlig så hoppas jag att dom vinner hela skiten.

bakom mig så sitter min lillebror. han har fått sitt bredbandsmodem idag till sin dator och han är lycklig över den.

Kommentarer
Postat av: Carl

yey carl är näst bäst efter storra syran nathalie

2008-06-25 @ 23:54:20
Postat av: nathalie

du är gullig lillebror <3

2008-06-25 @ 23:58:22
URL: http://nathalietranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0