måndag



10,10 slutade jag idag
. egentligen så var det lite onödigt att gå till skolan idag men vi hade so-prov så man var väl lite tvungen. gött att få det gjort liksom. nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra min klass bild. jag hade tänkt att ta en bild när jag står och håller i skolkatalogen när vi gick i tvåan för det var då vi slogs ihop till den klassen vi är idag. fast det har ju kommit två nya, en i 6an och en i 7an men  dom får vi plusa in någonstans. fast jag kan ju också hålla i ramen ifrån klassfotot iår, nej vi får se.
idag är det bal också. eller avslutningsfest som vi måste säga. alla eller dom flesta tjejerna ska ha klackskor, balklänning ( som många har sytt själv ) och håret fint uppsatt. sen kommer jag med raka motsatsen. jag ska fixa håret själv, det ska bli som på bilden hade jag tänkt, och inga klackskor. för det första så kan jag inte gå i sånna. för det andra så är det heller inte min stil.  min klänning kommer inte heller vara som dom andra. kan inte säga nu hur den ser ut men kan säga att jag hade tänk att ha den på midsommar, så det är en klänning som man kan använda till vardag också. jag är faktiskt rätt så nöjd med den. mamma har sytt den. hon är bra!

kan berätta lite om fredagen också. den blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig men om man tänker efter så blev den rätt så bra iaf. erica kom en liten sväng på fredagen och på söndan (hon var med och lämnade och hämtade hennes lillebror här ) så jag hann att snacka lite med henne också. det var bra för jag har saknat henne skitmycket.
dagen därpå, alltså på lördagen, började fotbolls-em. det gillar vi. och imorgon smäller det. ska sitta fastklistrad framför teven. synd bara att jag inte har en sverige-tröja. det skulle sitta fint.

Kommentarer
Postat av: erica

åh babe du kommer vara finast ikväll :D ha det så kul!!!

2008-06-09 @ 18:17:43
URL: http://ericawelsien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0