lördag

det är pause mellan holland - ryssland så jag passar på att sitta här.
vi har möblerat om här hemma. vi var bytt plats på tvrummet och kontorrummet. vardagsrummet har det också hänt en sak med. den har fått en tv.
igår på midsommar hos gammelmormor var det verkligen jätte roligt. vi spelade massa spel och grillade och hade det trevligt. det var verkligen lyckat.
idag så fyller farbror kurt år också. grattis till han!
nej nu ska jag gå och heja på holland och vänta på att pappa kommer hem ifrån fisket. sen så ska jag förhandla lite med han om en systemkamera till arvika som är om mindre än två veckor. vi ses

Kommentarer
Postat av: Lina-Fixar din design för ett super pris!

Är du intresserad av billig designhjälp så kolla mitt senaste publicerade inlägg, :).

2008-06-21 @ 21:57:06
URL: http://oneplektrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0