fredag

nu har jag suttit här i exakt 1tim och 20min. det är bara 3tim och 30min kvar tills vi ska åka till morfar.
jag är grymt trött och har mycket att göra. ducha, ta fram kläder tills idag, packa, sminka, fixa håret, ladda in musik i mp3n, ladda över bilder till datan ifrån kameran och lite annat smått och gott.
det kanske inte låter mycket med det kommer ta dit. ialla fall för mig!
jag måste ju tänka på vad jag vill ha på mig och om det är skönt att sitta med det i en bil i ett par timmar. sen måste jag packa för morgon dagen och söndagen. då måste jag tänka på vad jag vill ha på mig och vad jag tror att jag kommer vara på för humör, vad vi ska göra, tänk om det regnar m.m
vi får väl se hur det går, men det är nog bäst att jag börjar sätta igång med allt. vi hörs om någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0