utmanad!

Utmaning!
REGLER:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 3 personer att utmana
- Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen


Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag
*  städa mitt rum
*  rensa garderoben
*  ladda ner 2 håkan låtar
*  maybe beställa biljetter
*  sitta framför datorn


Vad gjorde du för 10 år sedan?
då bodde jag i stan och badade och lekte med mina kompisar skulle jag tro

Ställen du bott på?
Bara i filipstad. 2 lägenheter och ett hus + det huset jag bor i nu


Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
*  Skänka pengar till välgörenhet
*  SHOPPA!
*  köpa saker till min familj och släkt
*  resa till mina hus som jag har köpt i olika länder
*  spara?


Jag utmanar (och man måste fullfölja!) : Bedda , Madeleine och Sofie 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

har gjort de där nu:)

2008-07-15 @ 17:09:21
URL: http://beddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0