brun utan sol

idag känner jag att jag är duktig. jag har städat hela vårt stora badrum och hallen. jag ska vara ännu mer duktigare snart när jag sak gå upp och städa mitt rum som jag skulle gjort igår men som jag inte orkade.

igår innan allsång på skansen började igår så sprutade jag och mamma på oss lite brun utan sol. mamma tog på nästan hela kroppen medans jag bara tog på axlarna, bröstet, halsen och ansiktet. resultatet idag blev snyggt. jag fick skapligt bra fäg överallt förutom att jag inte hade fått nån färg alls mitt på halsen och under näsa. min haka kan man tro att jag har doppat i choklad. mammas resultatet blev ännu snyggare. i ansiktet såg det bra ut. hon hade fått färg på åvansidan armen men inte på under armarna. smart sin hon var så lånade hon lite av mig utan att jag visste det. jag hade två lika dana dove flaskor och det var nästan slut i båda. hon tog lite i ena på det ena benet och lite hur den andra på det andra benet. när hon skulle ställa in flaskorna märkte hon att det var två olika nyanser. ena var ljusbrun och den andra lite mörkare brun. så hon är riktigt snygg idag men två olika färger på bena.

Kommentarer
Postat av: erica

haha typiskt Nina alltså ;)

2008-07-16 @ 19:55:17
URL: http://ericaweslien.blogspot.com
Postat av: Simone

haha, så brukar det alltid bli för mig när jag andvänder brun utan sol. bättre att sola solarium! ;)

2008-07-18 @ 17:01:54
URL: http://simonesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0