tisdag

jag har inte skrivit nått inlägg efter att vi kom hem ifrån morfar. så jag har inte kunnat berätta hur roligt det var. vi hjälpte morfar att rensa en massa saker och fick upp tavlor och så. okej det var lite långtråkigt ibland men man blev ändå glad eftersom man viste att morfar tyckte det var jätte roligt och skönt att bli av men en massa saker. vi möblerade även om lite.  det blev lite shopping också. en jeanskjol, stövlar ( till hösten ) svarta trä örhängen och en vit t-shirt. den vita t-shirten köpte jag för att jag ska göra ett tryck på den och som jag hade tänkt att ha med till arvikafestivalen.

 

idag då. jag skickade men mamma t-shirten imorse så hon kunde lämna in den på tryck. jag har gjort världens upptäkt. jag har hittat en knapp på min digitalkamera som gör att jag kan ta bilder på b.la blommor och kryp som blir bra! så jag var tvungen att gå ut och fota lite. och jag ska vara ärlig, jag har faktiskt inte gjort om bilderna någonting alla. bara satt dit en ram typ. förut blev bilderna alltid suddiga men inte nu mera. perfekt att kunna det till arvika som btw är i övermorgon!
i övermorgon? heter det så? det låter konstigt. ialla fall när man säger det 10 gånger på rad.

ett litet p.s jag är inte bra på textning på bilder.
jag har provat två olika stilar och jag vet att stilen som är på blombilden är ful.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0