onsdag

hej. jag har varit ute hela dagen tills nu. lillebror och jag har varit vid sjön och plaskat föterna i vattnet. härligt var det vill jag lova. nu ska jag nog paka i ordning på lite saker. hinner inte göra det i morgon, vi åker vid 9.

en sak som många kanske inte vet är att jag är halv blond nu. sista veckan i skolan började jag slinga håret blont. jag gjorde det 3 gången den veckan. och igår gjorde jag det igen. jag är faktiskt ganska nöjd med tanke på att det inte är helblondt som jag inte tror att jag skulle passa i. 

allt känns faktiskt riktigt bra nu.
det känns bra med vädret.
det känns bra med hårfärgen.
det känns bra att det är arvikafestivalen i morgon
och det känns bra att jag kommer att få se håkanhellström i morgon

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja du får vinka till honom från mig :]

2008-07-02 @ 20:28:58
URL: http://beddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0