minicirkus och trosor

väntar på att hammarn ska höra av sig när dom är på väg. vi ska hämta elin också. vi ska in till stan och kolla på boris mincirkus. ni vet hon som var med i hundrahöjdare. kan blir lite småroligt att se :)

eftersom jag inte har så mycket mer att berätta just nu så kan jag passa på och berätta om min förtidiga födelsedagspresent som jag fick av morster linda och kelly i onsdags.
innan jag öppnade paketet så sa linda att det är direkt ifrån new york in the store. hon har nämligen varit i new york för inte så länge sen och har alltså gått in i affären och köpt det till mig. det var två trosor och ett läppglas ifrån självaste victoria secret. hur coolt är inte det?! jag blev alldeles mega glad eftersom jag har varit inne på deras hemsida och tänkt att beställa nått, men har inte gjort det eftersom det är så himla dyrt. och nu helt plötsligt så har jag nått därifrån.
 tack för presenten linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0